Den sedmý

Počasí na ostrově stále úžasné. Ještě před snídaní se na velkém mole opět konalo cvičení pro správné držení těla. Pak nás čekala snídaně, kdy děti měly navíc cereálie, kdy si mohly vybrat mezi kukuřičnými lupínky nebo vločkami. K tomu měli buď mléko nebo jogurt. Po snídani v 9:15 hodin odjela první část oddílů na výlet do městečka Sali. Další skupina odjela o půl hodiny později. Děti dostaly balíček s celodenní stravou. V městečku měly děti možnost navštívit místní cukrárnu s výbornou zmrzlinou, dát si pizzu nebo si zakoupit nějaký suvenýr. Pro děti to byla změna, ale horko bylo tak velké, že jsme se velmi brzy přesunuly k moři, kde toto počasí bylo snesitelnější. Místní pláž je u vzrostlých borovic a pro děti je přímo stvořená. Děti si užívaly super skákání, menší byly v menších zátočkách. Po 15 hodině jsme se vrátili zpátky do městečka a děti si ještě zakoupily to, co ještě nestihly před koupáním v moři. Všichni jsme se vrátili zpět na hotel ještě před večeří. Protože bylo stále velké horko, někteří se šli u hotelu znovu osvěžit do moře, jiné dali rychlou sprchu a šlo se na večeři. Na večeři jsme dnes měli vývar s nudlemi, míchaný salát s rajčaty, okurkami a zelím. Jako hlavní chod byla bramborová kaše se sekanou s vejcem. Jako dezert byla zmrzlina. Po večeři byl ještě pohodový večerní program. Souboj vedoucích jsme vyměnili za souboj kapitánů. Kapitáni jednotlivých týmů mezi sebou soutěžili v soutěžních otázkách a získávali body pro svůj tým. Na dětech bylo pouze povzbuzování. A protože výlet a hodně teplé počasí bylo únavné, byla dnes večerka už v 21:15 hodin. Děti tak budou mít více času si pořádně odpočinout na zítřejší etapové hry. Zítra nás čeká také karneval.