Pirátské závody

Milí rodiče,

Dnes byl den poprvé od rána bez koupání a vypadá to, že se půjdeme koupat až teď večer (sice pozdě, ale přece), protože sluníčko vylezlo až před večeří.

Dnes nebyla rozcvička a všichni jsme si přispali, celé ráno ale bylo zatažené. Zato k nám hned po snídani dorazili piráti a chtěli pomoci najít krásnou Kiaru a poklad. Vyluštili jsme tajnou zprávu, ale většina z nás z ní pochopila cestu místo na západ na východ, takže jsme se hnali do olivového hájku, kde nebylo nic a potom zpátky přes zátoku. Nakonec jsme našli všechno, co bylo třeba, přepašovali rum, uvázali loď i přišli na desatero správného piráta a podle mapy došli až k pokladu. Jenže to už začal liják, který podle Blanky přijít neměl (prý nanejvýš pár kapek :) )a poslední z nás zmokli. Po obědě jsme pěkně odpočívali na pokojích a vedoucí si libovali, jak jsme hodní. Aby taky ne, po takové lítačce – kdo by chtěl ještě běhat i mezi pokoji!!

Odpoledne jako správní piráti jsme si museli zapamatovat pohybové kódy a všechny v malých skupinkách předvést. Například kód TTPPVT je tlesk, tlesk, plesk, plesk, výskok, tlesk – to jsme museli předvést a na konci spojit malé skupinky do celého týmu a domluvit se na jednom kódu pro všechny. Na zastávkách nás vedoucí-kontroloři kontrolovali, a i když nám občas něco odpustili, stejně jsme tleskali, pleskali a skákali až do večeře. No a mezitím vykouklo to sluníčko, takže máme za odměnu i volno v rámci oddílů a jdeme do Luky (někteří na palačinky), na večerní koupání, na vycházky a malé výlety po ostrově, nebo si pustíme film. Moc Vás všechny zdravíme, komu se tu stýská, chodí se pomazlit a potulit k vedoucím nebo k některým kámošům. Ale stejně se na Vás už těšíme. :)

IMG_9020 IMG_9022 IMG_9027 IMG_9031 IMG_9032 IMG_9035 IMG_9042 IMG_9044 IMG_9047 IMG_9050 IMG_9055 IMG_9058 IMG_9059 IMG_9060 IMG_9061 IMG_9065 IMG_9068 IMG_9069 IMG_9070 IMG_9071 IMG_9075 IMG_9078 IMG_9080 IMG_9082 IMG_9083