Jedeme do Sali

Dnes nás čekal výlet do Sali., proto jsme ráno na snídani vyrazili rovnou s batůžky. V půl desáté jsme se všichni nalodili na Plava Lagunu a vyrazili jsme. Cesta lodí proběhla v pořádku. V Sali jsme se rozešli po oddílech. Došli jsme si nakoupit laskominy do marketu, někteří se zastavili na pizzu nebo jinou dobrotu a skoro všichni se zastavili na místní zmrzlinu.  Poté se všechny oddíly sešly u cukrárny. Tam jsme se rozdělili na dvě skupiny, jedna šla přes kopec k molu, druhá se vydala okolo pobřeží hledat geocache a dál na stejné místo. Oddíly se rozprostřely podél moře a začala soutěž v hledání nejhezčí mušle. Samozřejmě jsme se parádně vykoupali a vyslunili, protože bylo dnes opravdu krásně (31ᵒC). Krásné odpoledne jsme si užili, dokud pro nás opět nedorazila loď, která nás dovezla zpět k hotelu. Kapitán nám zastavil kousek od velkého mola u hotelu a pod vedením vedoucích bylo dovoleno několika plavcům skočit si z lodi a doplavat. Po večeři jsme se sešli na basketbalovém hřišti, kde jsme popřáli oslavenkyni k narozeninám. Večer měly oddíly volný program, takže basketbalové hřiště a pingpongový stůl byly plně obsazeny. Další oddíly si užívaly volno společně. V devět hodin se vydaly do postele malé oddíly a v půl desáté starší a tak jsme se šli po výletě brzy vyspat.